----------------------------------------------



Är fortfarande sjuk..........inte kul. Men håller på att bli frisk typ.
Imorgon skulle jag typ åka och kolla på skor med min moder, hoppas vi hittar några........
Skola oså snart, ORKAR INTE!
måste göra klart massa arbeten också, palla?!
 nej nu ska jag sova, pussssssssssssssssssssssssssssssssssss



Tidsfördriv oså, haha ni måste älska mig...


1. är du kär? - nej
2. har du snusat? - usch, nej
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - röker inte
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja
5. har du blivit dumpad? - nej
6. har du blivit slagen allvarligt? - nopes
7. tar du droger? - Hasch, Ecstacy och marijuana. Haha nej
9. har du pussat en tjej? - ja
10. hatar du någon? - faktiskt inte
11. älskar du någon? - ja
12. har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. har du djur? - Kanin
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
16. gillar du orange? - bara jag inte behöver använda det så
18. har du nån sjukdom? - inte vad jag vet
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - ja det skulle jag tro
20. har du en gris? - nej
21. har du en plattång? - ja
22. har du en bror? - ja
23. har du sjukt bra humor? - som fan
24. är du brunett? - just nu, men egentligen blondin EHE
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - ja, bäst!
26. röker du? - Nej
27. har du en hund? - nope, hade dock en för några år sedan.
28. har du skilda föräldrar? - nej, men snart typ
29. har du gått på simskola? - ja när jag va typ 6-8 eller något
30. har du sagt bög till en kille? - Jao
31. har du sagt fitta till en tjej? - nej
32. har du fuskat? - haha, vem har inte?
33. har du en teve på ditt rum? - ja
34. har du lunar? - Vet inte, haha. Inget jag brukar använda iallafall
35. har du MSN? - ja
36. har du en syster? - nej, hade gärna haft en
37. har du bruna ögon? - nej, blå
38. gillar du att fota? - ja!
39. har du sett dig själv brinna? - nope
40. hjälper du dina vänner? - försöker
41. gillar du tacos? - ja
42. tycker du att du är söt? - hahaha, nej
43. har du dansat? - typ i 4an eller något, haha
44. har du spelat fotboll? - ja, i 3an/4an
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - inte äkta kärlek
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - njae
47. har du ätit sniglar? - Nej, sniglar är min värsta fobi
48. äger du en locktång? - ja
49. gillar du att tugga tuggummi? - ja
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja
51. gillar du kläder? - Heheh, ja
52. hatar du falska vänner? - ja
53. gillar du räkna matte? - Ibland, men det är fan inte ofta
54. älskar du någon nu? - ja
55: har du gråtit inför en vän? - jao
56. kan du sjunga? - Alla kan sjunga, det låter bara inte särskillt bra
57. har du sett nån död? - kryp oså ja, människa nej
58. säger du vad du vill? - ja
59. svär du mycket? - Ehm...jo det kanske jag gör haha
60. vad är ditt hela namn? - Emelie Lena Margareta Eriksson
61. kan du tala spanska? - Hola
62. är du kortare än 1.60 - Nej
63. älskar du sommaren? - ja, bäst!
64. älskar du vintern? - På sätt och vis. Med det mysiga vädret och mysiga kaféer oså. Men kylan skulle gärna tas bort
65. har du mer än 6 par skor? - Inte som jag kan ha
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland, haha. Om jag är ensam hemma.
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - nej
69. gillar du att städa? - Hahah, vem gör det?
70. gillar du att sova länge? - Ja, sova är bäst
71. har du vart med om en olycka? - inte något allvarligt
72. är du förvirrad? - ja
73. har du mer än 6 par byxor? - nej, använder mest strumpbyxor
74. har du förlorat en vän? - ja
75. gillar du att shoppa? - ja! Om man har pengar
76. har du varit i paris? - nej, vill dock resa dit så fort som möjligt!
77. gillar du ormar? - beror på hur långt avstånd det är mellan den och mig och hur farlig den är......haha!
78. klarar du dej själv? - Nej
79. har du lagat mat? - Jao, lagade faktiskt en GOD middag idag, helt själv. Herregud
80. är du klantig? - Haha, jo det är jag
81. har du foppatoffler? - Nejj
82. har du mer än 20 låtar på din data? - haha ja.....alla är nedladdade också hehe
83.sminkar du dej innan skolan? - Ja
84. har du träffat en kändis? - ja
85. har du mer än 7 par nagelack? - Nej
86. har du busringt? - Ja
87. har du skällt på din bror? - Ja
88. har du en vän som skiter i dig? - typ ja, men orkar inte bry mig längre
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? - nej
91. har du åkt nånstans utan att du får? - ja
92. vill du bara bort ibland? - Ja
93. har du tältat? - Nej, men blir tältning på tisdag med klassen.....om jag får åka.
94. har du brännt dig? - ja
95. har du lekt med levande ljus ? - nej
96. har du lekt anden i glaset? - nej
97. skäms du ibland? - ja
98. bor du i skåne? - nej
99. gillar du hip hop/rap musik? - Några bra artister/grupper finns det allt!
100. är du på sista frågan nu? - 100 kvar..
101. är du singel? - ja
102. har du åkt flygplan nån gång? - ja
103.  har du kul just nu? - nej
104. är du blyg? - oftast
105. har du svarat ärligt på alla frågor? - ja
106. vad har du ätit idag? - mat
107. har du cam? - Nej
108. vilken film såg du senast? - Lite av "Mitt super-ex" som gick på teve igår.
109. och med vem var det? - pappa
110. brukar du lita på folk? - Beror på hur länge jag känt människan oså
111. har du blivit sviken? - ja
112. vad är din största önskan nu? - har ingen riktigt stor, kanske att ha en riktigt nära vän igen
113. vem saknar du? - många
114. vem vill du ringa just nu? - Ingen
115. och varför? - hatar att prata i telefon, klarar inte av det
116. hur ofta sitter du vid datorn - oj, helt olika. Kan vara allt mellan 3 och 10 timmar/dag beror på hur mycket jag har att göra osv.
117. vad har du gjort idag? - Täby C med mamma, passat bror med moster, lagat middag osv.
118. vad var det senaste du köpte? - hms.....en monster tror jag..
119. när var det? - förra veckan eller något
120. vilken affär var det? - Hemköp
121. hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - varierar, typ 100-300. Spenderar mest på mat, inte ok
122. är utseende viktigt för dig? - mitt är det
123. har du någon vän du litar på till 100%? - nej
124. när var du i skolan sist? - Tisdags
125. är du blond? - inte just nu
126. vill du vara blond? - njae, passar inte så bra i det...typ vet ej
127. vad ser du ifram emot? - träffa vänner igen, hatar att vara sjuk oså!
128. har du smink just nu? - ja
129. vad har du för kläder just nu? - sovtröja och underkläder
130. vart sitter du just nu? - datorrummet utanför mitt rum
131. om du kollar till höger, vad ser du? - ytterdörr och en ful orange/gul vägg. +cd-grej
132. vad vill du ha just nu? - Objektiv till kameran skulle sitta fint, en pojkvän och...nja...kanske att vara smal också haha.
133. gillar du simpsons? - nej, fattar inte grejen. Det sygerh
134. har du blogg? - Hahahahahah, nej verkligen inte....
135. favorit färg på kläder? - svart och vit
136. senaste låt du lyssna på? - kommer inte ihåg
137. när grät du senast?  - Vet inte
138. och varför? - vet inte
139. har du slagit en kille mellan benen på allvar? - nej
140. förtjänade han det? -
141. ett datum du alltid kommer minnas? - 27 Maj-09 skulle jag tro, finast!
142. varför just de datumet? - Alesana var bäst!
143. när fyller du år? - 20 November, heh
144. hur mycket pengar har du nu? - 400 kanske....jag är fattig.
145. vart får du pengar ifrån? - pappa
146. är du bortskämd? - skulle jag inte påstå
147. vill du ha barn? - nejtack
148. är du oskuld? - ja
149. vad hade du för skor idag? - svarta ballerina fr. Topshop
150. vad heter du på bilddagboken? - Lostinconfusion
151. något du vill göra just nu? - sova typ
152.  bråkar du och din mamma? - inte så mycket just nu
153. älskar du din mamma? - ja
154. vem är 6e online på msn just nu? - är inte inloggad
155. hur många är online på msn? - .
156. hur många är offline? - .
157. när går du upp när du ska till skolan? - om jag börjar 8 så går jag upp 6, om jag börjar 9 går jag upp 7
158. när börjar du skolan på morgonen? - olika
159. har du fått något mvg? - nej
160. har du fått något vg? - ja
161. har du fått något g? -  ja
162. har du fått något ig? - nej
163. har du legat på sjukhuset senaste halvåret - nej
164. varför - .
165. hur mår du just nu? - konstigt
166. älskar du din familj? - inte alltid.
167. hur ofta duschar du? - varje dag
168. rakar du benen? - ja
169. en person du saknar - många
170. en person du skulle kunna göra allt för - vet inte
171. vem var ditt senaste seriösa förhållande med - har inte haft något seriöst, haha har bara haft oseriösa distansförhållanden. Men den senaste jag var tillsammans med var med Daniel i typ 6an.
172. vem gjorde slut - jag
173. älskar du han/hon ännu? - nej
174. när fick du en kram senast - hm...2 veckor sedan typ
175. och av vem? - Diaz, Becka eller Jenny
176. vad föredrar du, smsa eller ringa? - smsa
177. hur många chattar du med på msn nu? - inte inloggad
178. vad är klockan just nu? - 01:53
179. är du mörkrädd? - Ja, hatar mörker
180. har du varit på lisberg i år? - nej
181. beskriv dig själv med tre ord - jag vet inte
182. är du allergisk mot något? - nej
183. tar du mediciner mot något? - nej
184. vad har du för mobil? - samsung
185. brukar du dricka alkohol? - nej
186. dricker du för det är gott, eller för grupptrycket ? - gott
187. hur många hus har du bott i? - 3, resten lägenhet
188. vad har du för färger i ditt rum? - det mesta går nog i vitt, svart och silver haha
189. när ska du sova? - snart
190. har du haft utegångsförbud - nej
191. ångrar du något i ditt liv? - Massor
192. var du en sprucken kondom? - du kan va en sprucken kondom
193. älskar dina föräldrar dig? - vet inte.
194. har socialen lagt sig i ditt liv? - nej
195.  vad är det för år? - 2009
196. vad är det för månad? - september
197. anser du dig själv som smart? - inte särskillt
198. vad brukar folk kalla dig? - Emelie haha,  SÅ ORIGINELLT inte
199. är du en bitch?  - jag är cool
200. sista frågan, hur gammal är du ? - 15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0